Відділ маркетингу і реклами 


pr@kino-sputnik.com.ua


Реклама в кінотеатрах є одним з кращих способів залучення уваги великої кількості цільової аудиторії. Так як трансляцію рекламного ролика бачать абсолютно всі і перемкнути даний ролик неможливо, рекламна інформація швидко сприймається і запам'ятовується. Увага глядачів прикута до екрану в очікуванні початку фільму, звукові ефекти і висока якість зображення надають рекламі ексклюзивності, що в свою чергу, сприймається легко і ненав'язливо. Перевагою розміщення реклами в кінотеатрі є аудиторія, яка приходить з хорошим настроєм і високою купівельною активністю.

Не можна перемкнути канал під час рекламного блоку, відключити звук або приготувати чашку кави в період демонстрації рекламного ролика. На рекламу в кінотеатрах не поширюються заборони, накладені на розміщення в ЗМІ та на транспорті.

Рекламні можливості кінотеатру надають численні точки контакту з аудиторією - глядачі проводять багато часу в фойє і кіно-кафе, очікуючи початку сеансу. 

Який фільм чекаєте найбільше?
4
36%
1
9%
0
0%
3
27%
2
18%
0
0%
1
9%
0
0%
0
0%
Всього проголосувало: 11
Муфаса: Король Лев
Дивіться з 19.12.2024

Новини

3 жовтня 2024
Тизер - трейлер "Джокер: Божевілля на двох"

22 серпня 2024
Ворон

11 липня 2024
Сатиричної комедії "Забери мене на Місяць" зі Скарлетт Йоганссон і Ченнінґом Татумом

1 травня 2024
10 життя

telegraminstagramfacebooktiktokyoutube