Відділ маркетингу і реклами 

Людмила

pr@kino-sputnik.com.ua
044 243 46 30


Реклама в кінотеатрах є одним з кращих способів залучення уваги великої кількості цільової аудиторії. Так як трансляцію рекламного ролика бачать абсолютно всі і перемкнути даний ролик неможливо, рекламна інформація швидко сприймається і запам'ятовується. Увага глядачів прикута до екрану в очікуванні початку фільму, звукові ефекти і висока якість зображення надають рекламі ексклюзивності, що в свою чергу, сприймається легко і ненав'язливо. Перевагою розміщення реклами в кінотеатрі є аудиторія, яка приходить з хорошим настроєм і високою купівельною активністю.

Не можна перемкнути канал під час рекламного блоку, відключити звук або приготувати чашку кави в період демонстрації рекламного ролика. На рекламу в кінотеатрах не поширюються заборони, накладені на розміщення в ЗМІ та на транспорті.

Рекламні можливості кінотеатру надають численні точки контакту з аудиторією - глядачі проводять багато часу в фойє і кіно-кафе, очікуючи початку сеансу. 

Ми
Дивіться з 14.03.2019

Новини

15 січень 2019
Смертельний страх і страшні злочини: "Скло" в кіно

15 січень 2019
"Марія – королева Шотландії" – театральна п'єса в кіно

Найочікуваніший фільм:
74
35%
8
4%
26
12%
6
3%
30
14%
15
7%
53
25%
Всього проголосувало: 212

telegram instagram facebook